zondag 22 augustus 2010

Laatste dag: wat een hitte

Vandaag de laatste dag. Nog voor 11u is het al 28+ graden. Wat een hitte. Gelukkig was het zo niet de hele week. Het is echt te warm om wat te doen. Toch nog even met Marleen een wandeling gemaakt in de buurt van het huis. Straks om 11:30u brengt Marleen me naar het vliegveld van Toulouse.

Het was erg leuk om te helpen en heb genoten van de omgeving. Bedankt Marleen en Bert voor het lekkere eten en de gastvrijheid! Ik vond het erg gezellig en ben zeer benieuwd hoe het huis er over een tijdje uitziet. Veel succes met de verdere werkzaamheden.
We houden contact en tot de volgende keer!

Groeten,
Menno

2 opmerkingen:

Les Fontanelles zei

Alle lof voor Menno, wat een werker! Mijn bijdrage bestond voornamelijk uit schroefjes aangeven en zo nu en dan een beetje gips wegzagen. Menno, heel erg bedankt. Zonder jou had het nog eeuwen geduurd voordat het plafond klaar was. Het was een pittige klus maar hij is in een week geklaard. Toppie! Ik zal de vorderingen van de slaapkamer bijhouden op deze blog.
groeten, Marleen.

Anoniem zei

Hoi Marleen/ Bert en Menno.

Ik heb met veel plezier jullie vorderingen gevolgd.En toegegeven: het klussen aan zo een mooie woonruimte in La Douce France is zeker de moeite waard. Dat komt zeker wel allemaal goed. In ieder geval genoeg te doen en een leuk vooruitzicht.

Ik heb eerder een poging gedaan om een bericht te plaatsen wat niet gelukt was. Ga het nu weer proberen. Zo niet dan pech. Ik heb toch de foto's gezien en Menno is morgen weer op kantoor.

tot ziens (via de blog?)

Hans