zondag 26 februari 2017

The mind boggles

Af en toe bekijk ik de statistieken van dit blog. Ik ben stiekem toch wel een beetje benieuwd wie, wat, waar mijn verhaaltjes leest. Zoals eenieder kan zien zijn er sinds het begin, een kleine zeven jaar geleden, toch al meer dan 150.000 pageviews geweest. Of ik daar trots op ben? Best wel. Je zal maar 150.000 mensen op de koffie krijgen, ik bedoel maar ... da's toch niet niks. De overige statistieken zijn enkel voor mijn ogen bestemd maar ik wil toch even een klein onderdeeltje met jullie delen.

In een tijd dat ik actief blog, dat wil zeggen, als ik hier dagelijks iets post, dan zit ik net boven de honderd hits per dag. Niet verkeerd lijkt me. Er wordt zowat vanuit de hele wereld meegelezen maar het gros komt natuurlijk uit Nederland, Belgiƫ en Frankrijk gevolgd door Amerika en Rusland. Serieus, ik verzin dit niet. Ik kan bovendien ook zien op welke keywords er gezocht wordt. Top drie is: "Les Fontanelles", "Orion" en "Bijgeloof".

Maar nu valt mij ineens iets op.


Op Valentijnsdag j.l. is mijn blog vijfhonderdeenendertig keer bekeken! VIJFHONDERDEENENDERTIG! En dat terwijl ik op die dag helemaal niets gepost heb!

The mind boggles ...

Geen opmerkingen: