zaterdag 25 maart 2017

Eco+

Stil geweest, ik weet het. Ik neem het me dagelijks voor maar je bent bezig en voor je het weet is er weer een dag voorbij. Moe, geen zin, en nog meer van dat soort excuses komen langs, ik ben er zeker van dat jullie dat ook wel kennen.

Langer dan gedacht bezig geweest met die nieuwe keuken en tja, nadat je 22 keukenlades in elkaar hebt gedraaid heb je er schoon genoeg van en alles wat je nog wilt behalve in je comfortabel bedje kruipen is hooguit wat dom voor de tv hangen en een nog dommer serietje kijken.

Maar nu is die keuken dus klaar en koken dat ie doet! En bovenop dat het oog wat wil, hebben we ook een beetje op het milieu gelet. Afvalbakjes voor gescheiden afvalinzameling en een vaatwasser met een superzuinig eco-standje.


Eco met een dikke plus. Energiegebruik 0,0.

2 opmerkingen:

Tineke Oudewater zei

Als voorvrouwe van de Gezelschapsdieren (afdeling Halma) kan mijn hartje van binnen helemaal opgloeien van jullie keuze. Want ook al zijn ze nog zo schattig en lief, ook al spinnen ze dat het een aard heeft, ze zullen toch iets moeten doen voor de kost. Kopjes geven volstaat niet, kopjes wássen, dát is waar het om draait. En over draaien gesproken, komt het hummeltje soms net uit de centrifuge? Heur haar zit wat in de war, of zie ik dat verkeerd?
Tineke Oudewater,
Moeder aller Gezelschapsdieren

Anoniem zei

Ja hallo met Duchat van de Stichting Dier en Bescherming ... realiseert u zich dat het ruwe kattentongetje bij intensieve wasbeurten de tefallagen in de pan kunnen beschadigen? En dat een mitsdien met tefal beklede kattendarm volstrekt ongeschikt is om er vioolsnaren uit te produceren? En dat daarmee de kat z'n viool zijn bruikbaarheid verliest? Dus als de kat z'n viool u lief is kunt u de tefal pan beer zelf uitlikken. Lijkt me