zaterdag 31 december 2016

Nog zoveel te doen

Het jaar loopt ten einde, nog een paar uurtjes en 2016 is voorbij. De  toetjes zijn gereed en de champagne staat koud. Voor de rest vertrouw ik geheel op de vrienden waarmee we het nieuwe jaar gaan inluiden.

Het is vast een cliché, maar hebben jullie nou ook het idee dat het steeds sneller gaat zo'n jaar? Ik weet het niet hoor, maar ik zei met Pasen al dat het bijna Kerst was en ziet, zelfs dat is al gepasseerd! Je zal zien dat het binnen no time weer Pasen is, en daarna ... Ik wil er niet aan denken ... Op deze manier worden we wel heel snel oud.

Toch hoop ik heel oud te worden, nog zoveel te doen, nog zoveel te ontdekken, nog zoveel te beleven, nog zoveel te verkennen, nog zoveel te genieten, nog zoveel lief te hebben, nog zoveel tafels waar op gedanst moet worden ...


En onder het mom van "stel niet uit tot volgend jaar wat je dit jaar kunt doen" beginnen we er nu meteen aan. Let the party begin!

Fijne jaarwisseling, pas op met vuurwerk en ik zie jullie volgend jaar weer, als de kater het pand heeft verlaten.

2 opmerkingen:

Bart Jan Vroegindeweij zei

Pompompiedom, zoals de ouden zongen. Inderdaad, let the party begin. Zodra we met zijn allen die ellendige Top2000 hebben uitgezet, kunnen we eindelijk weer eens iets fatsoenlijks gaan beluisteren. Sabreer de sjampoepel en knoop de jasjes toe, want er komen andere tijden. Het werd tijd.

Aad zei

Ik had juist de indruk "dat jaar komt maar niet om", maar het duurde dan ook 24 uur en 1 seconde langer dan het jaar daarvóór :)