woensdag 20 april 2011

The chain gang

De zon schijnt alweer weken lang. Zalig gewoon. Maar de laatste twee dagen is de Autan weer prominent aanwezig, je waait zowat weg hier. Het hoort een beetje bij deze tijd van het jaar. Maar gezien het klusje waar ik mee bezig ben, hoor je mij niet klagen, het geeft de nodige verkoeling.

Ik ben begonnen aan de tuin. En het moet gezegd, dat valt niet mee.

Deze grond is alleen maar te bewerken met een pikhouweel. Elke vierkante meter omgewoelde aarde levert een kuub stenen op. Goed, misschien ietsiepietsie overdreven, maar neem maar van me aan dat het er veel zijn.

Twee voordelen van dit werk, je wordt lekker bruin én je krijgt er enorme spierballen van. Maar ergens lijkt het wel een beetje op een chain gang, maar dan in mijn eentje.

Geen opmerkingen: