zaterdag 9 april 2011

Lamborghini

Ik heb vandaag met een Lamborghini gereden. Echt waar! En omdat ik denk dat jullie me niet geloven heb ik hier het bewijs.

Ha! Nu heb ik jullie te pakken. Als je het hier over Ferrari's of Lamborghini's hebt dan praat je over traktoren en niet over die nerveuze bolides die binnen de kortste keren achterstevoren staan als je nog maar een klein beetje gas geeft.

Maar hoe kom ik ineens op een trekker terecht, nog wel één van dit formaat? Dat komt omdat buurman Roger het tijd vond om de groententuin-to-be te eggen.

Er is nu geen ontkomen meer aan, er moet geplant en gezaaid worden. Maar volgens Roger kan nog niet alles in de grond, half mei zijn de ijsheiligen, ook hier kan er tot die tijd nog nachtvorst voorkomen.

Wel een raar idee nu het al een week lang meer dan 25 graden is.

Geen opmerkingen: