vrijdag 24 mei 2013

Vierluik

Na drie jaar en 24 dagen ingepakt te hebben gezeten hangt het vierluik weer op een prominente plek in onze woonkamer. Het is niet bepaald een makkelijk plekje om een kunstwerk van twee meter lang en totaal twee meter breed op te hangen, maar het is gelukt.


Heel even ging het fout, van vijf meter hoog kwamen ze met een klap ongecontroleerd naar beneden. Ik kan je vertellen dat we enorm schrokken. We vreesden het ergste, maar wonder boven wonder is er nauwelijks schade door ontstaan.

Het geheel is overigens ontworpen en gemaakt door mijn wederhelft himself. Het vierluik heeft als thema "Aarde, Water, Lucht, Vuur". Het is een object waar je moeilijk je ogen vanaf kunt houden. Er is zoveel op te zien, elke keer ontdek je wat anders, het wordt nooit saai.

Ja ja, we hebben hier te maken met een echte "van Rijn", een afstammeling van (een oom van) Rembrandt.

1 opmerking:

Aad zei

Met genoegen heb ik jullie vierluik al diverse keren bewonderd; zou er graag een betere foto van hebben.

Verder maak ik me toch zorgen omdat deze weken zowel de onregelmatigheid als de uiterst summiere inhoud van de posts een breuk vormen in de trendlijn van de geschiedenis.

Hopelijk niets ernstigs?