vrijdag 27 januari 2017

Keukenkoorts

Ik geloof dat ik het op mijn heupen heb, dat ik de kriebels heb, dat ik de lente in mijn bol heb. Noem het zoals je wilt, maar ineens zit er in mijn hoofd dat het hele interieur anders moet. Ik weet het, ben er zelf ook niet echt zo blij mee, maar wat doe je eraan.

En wat al helemaal niet helpt is als je de IKEA keukenplanner tegen komt. Intussen loop ik al een halve dag druk heen en weer met de rolmaat en zit ik wild met kastjes te schuiven. Kijk, het is dat er vandaag nogal veel wind stond, maar zo komt die gevel natuurlijk nooit af.

2 opmerkingen:

Aad zei

Als jij nou het ene doet, laat je Mosquito het andere doen. Dan ben je misschien gelijk klaar en allebei voldoening. En eh ... wie wàt doe mogen jullie zelf kiezen uiteraard ...

Aad zei

Als jij nou het ene doet, laat je Mosquito het andere doen. Dan ben je misschien gelijk klaar en allebei voldoening. En eh ... wie wàt doe mogen jullie zelf kiezen uiteraard ...