donderdag 7 juli 2011

Back home

Ik ben weer op het honk.

De terugreis is goed verlopen. Hoewel de trein zeven minuten vertraging had en ik heel even bang was om de connectie niet te halen, was ik ruim op tijd op de luchthaven. Eigenlijk was ik er veel te vroeg, maar ach, boek zitten lezen met ipod op mijn oren, de tijd vloog om.

In tegenstelling tot de heenreis mocht ik deze keer mijn trolley niet als handbagage meenemen, niet zozeer vanwege het formaat maar vanwege het gewicht. Dus de koffer maar ingechecked. Bij aankomst in Toulouse draaiden drie koffers rustig rondjes op de band waar hopelijk mijn koffer zo meteen tevoorschijn zou komen. Het feit dat de labels op die koffers ORY, RNS en SXB vermelden maakte me toch wel een beetje nerveus. Ik ben geografisch bepaald niet goed, maar voor zover ik weet liggen Parijs Orly, Rennes en Strasbourg toch echt niet in Toulouse. Ik ben bang dat de eigenaren niet meteen hier naartoe zouden afreizen om hun bezittingen op te halen. Wie weet zou mijn koffertje wel in één van deze steden belanden. Maar dat bleek onterecht, de derde koffer die op de band belandde was de mijne.

En nu geniet ik nog even van de laatste rustige avond voordat het morgen menens wordt. Au travail!

Geen opmerkingen: