zondag 17 juli 2011

Vakantie

We hebben vakantie. We gaan nergens heen, maar vanaf nu doen we even helemaal niets meer. Nou ja, ons eigen huis is de afgelopen vier weken totaal verwaarloosd, daar moet wel wat aan gebeuren. Maar er wordt voorlopig niets meer gedaan waar je spierballen van krijgt.

Ik zit een beetje te denken wat ik in de tussentijd met dit weblog moet gaan doen. Er valt weinig te vertellen, we maken voorlopig weinig mee. Misschien las ik wel een pauze in, tot we weer aan de slag gaan.

Of misschien ook niet, misschien ben ik echt wel verslaafd hieraan. We weten het morgen.

1 opmerking:

Rein van der Louw zei

Volgens mij hoef jij niets mee te maken om toch een leuke column te schrijven. Jouw observaties van de natuur rondom boeien ook enorm.
Maar het mag geen verplichting worden want dan droogt de inspiratie op.