zondag 3 juli 2011

Korte beentjes

Het zwembad is helemaal gevuld, de temperatuur is 23 graden. De eerste baantjes zijn getrokken! Ik moet nog even wachten voor ik het zelf kan aanschouwen allemaal maar ik kijk uit naar de eerste plons in het nieuwe bad. Er is wel een klein probleempje, goeie kans dat ik niet bij de bodem kom, beentjes te kort.

Daar had ik nou vroeger ook altijd al last van. Wie me kent weet dat ik twintig jaar motor heb gereden. Ik ben begonnen op een Guzzi en daarna overgestapt op een Ducati. Mooie machientjes, met voor mij maar één probleem, ik kon nauwelijks met mijn voeten bij de grond. Ik heb zelfs nog extra dikke zolen op mijn laarzen laten zetten, niet dat dat veel soelaas bracht. Om die reden heb ik toen maar de racers vaarwel gezegd en ben verliefd geworden op choppers. Maar dat alles is alweer lang geleden, geen motor meer van dichtbij gezien.

Tot vandaag. Ik ben voor het eerst in mijn leven naar een motorcross gaan kijken, weer een andere tak van sport.

Het kriebelde weer even, ik had zo een rondje willen rijden, maar je raadt het al ... beentjes te kort.

Geen opmerkingen: