maandag 11 juli 2011

Heet

Zei ik nou gisteren dat ik wel van een beetje warmte hou? Mensen het was heet vandaag.

Ik zou wel even een parasol halen voor op het terras van de gite en kussens voor de ligbedden van gite en zwembad. Even vergeten dat het seizoen eigenlijk al voorbij is wat die spullen betreft, dus heel veel keuze was er niet meer. Maar hoe dan ook, het is toch nog gelukt. Die kussens dan, die parasol kwam gebroken uit de doos, bovendien was hij ook nog eens veel te klein, die gaat dus terug. Maar ik ben wel tevreden over de kussens. Bijkomend voordeel van einde seizoen, soldes.

Maar voor dat alles ben ik op het heetst van de dag naar Albi gereden. Al met al drie uur in de auto gezeten, zonder airco ... peentjes gezweet.

Bij thuiskomst frisse duik in het zwembad genomen om af te koelen. Het water begint tropische temperaturen aan te nemen, 26 graden. Waarom gaan we dat in hemelsnaam verwarmen.

Geen opmerkingen: