maandag 4 juli 2011

Retrorock

Ik weet het , ik moet me gaan schamen zo onderhand. Ik doe niets anders dan me vermaken terwijl er op Les Fontanelles hard gewerkt wordt. Het is niet eerlijk verdeeld.

Maar ja, ik kan wel stilletjes in een hoekje gaan zitten en me vervelen, maar daar heeft ook niemand wat aan. En dus ben ik naar Retrorock geweest.

Het was aangekondigd als een 50+ event, ik had me dus eigenlijk te jong moeten voelen maar ik kon het niet aan me voorbij laten gaan. Gelukkig bleek de gemiddelde leeftijd eerder 60+, ik voelde me weer even piepjong.

Na een paar bandjes die niet bepaald de moeite waren om naar te blijven kijken, dus ondertussen aan de Hoegaarden, dit is tenslotte België, traden de Hollies op. Je weet wel, van Carrie-Anne, Bus Stop, Look Trough Any Window en andere hits uit de zestiger jaren.

Hele avond staan meebrullen, heerlijk.

Geen opmerkingen: