maandag 10 oktober 2011

BD

De bovenverdieping is helemaal leeg. Alle muren zijn eruit, alle puin is weg.

Niets staat ons nog in de weg om te beginnen met opbouwen. Vandaag maar weer naar onze favoriete bouwmarkt gereden, juist de BD. Ze hebben die hele winkel veranderd! We waren net gewend aan de opstelling, konden alles met speels gemak vinden. Poef, weg, we kunnen weer van vooraf aan beginnen. Het is net als wanneer de supermarkt waar je al jaren kind aan huis bent de hele zaak gaat verbouwen. En waarom de oude opstelling niet meer voldeed? Werkelijk geen idee. Je kan niet eens zeggen dat er veel veranderd is, ze hebben gewoon alles door elkaar geschud. Nou ja, ik zal het wel niet snappen denk ik.

Maar goed, materiaal gehaald voor het plafond. Dat pakken we aan nu de vloer er nog in ligt, maakt het wel wat gemakkelijker. De fourrure, brides de fourrure en raccords de fourrure ingeslagen.

En daar ga ik dus weer, geen idee hoe dat in het Nederlands zou moeten heten, van bouwmaterialen ken ik vaak alleen maar de Franse namen. Het is wat met die talen. Ik begin er zo onderhand een potje van te maken. Vlaams, Nederlands en nu Frans en ik heb zo'n vermoeden dat dat er niet beter op gaat worden de komende tijd.

1 opmerking:

Kees zei

Rachels (aluminium), verbindingsstukken en ophanbeugels?