vrijdag 21 oktober 2011

Kort nachtje

Het is nu exact 01:58, iedereen slaapt, behalve ik dan, ik ben die gek die nog een stukje moet schrijven hier.

We hebben vandaag onze verjaardagen gevierd. Nog veel te vroeg, geef ik meteen toe, maar daar hadden we een goede reden voor.

Het was gezellig, er is gegeten, gedronken en vooral veel gelachen en da's goed.

Maar nu moet er vooral veel geslapen worden. Ik heb met mijn stomme kop beloofd om morgen om negen uur bij de buren te zijn om daar weer een feestje te helpen voorbereiden. Over 6,5 uur moet ik mijn bedje alweer uit ... goeie genade, dat wordt een kort nachtje.

2 opmerkingen:

Aad zei

Gelukkig ... ik maakte me al zorgen toen ik om 23:15 of daaromtrent besloot om de slaap dan maar te zoeken zonder dat het vaste ritueel van 'nog even Les Fontanelles bekijken' op bevredigende wijze was voltooid.

En mocht ik het volgende week vergeten: alvast gefeliciteerd!

H.gr., Aad

Kees zei

Tja Marleen, wat zal ik zeggen. Je bent (ook) geen 18 meer ...