zaterdag 22 oktober 2011

Pour un flirt

Het werd een nog korter nachtje, uiteindelijk lag ik pas even voor drie uur in bed en om 8 uur was ik alweer wakker. Jeminee, ik ben geen 18 meer, laat staan 15. Maar goed, we hebben het gered.

Tot daarnet. Het is inmiddels alweer middernacht en ik zit nog te typen. We zijn net terug van een feest in de plaatselijke salle de fête. Nog voor het toetje zijn we weggeslopen, we trokken het niet meer.


Een buurman ging met pensioen, ze waren ook nog eens zoveel jaren getrouwd en dat wordt meteen groots aangepakt. Honderd man, met voor iedereen zelfgemaakt eten (waar ik deze ochtend dus zo vroeg mijn bed voor uit moest) en uiteraard opgeluisterd door ... jaaaa ... de accordeon.


Met chansons als "Pour un flirt avec toi je ferais n'importe quoi" en "Aux Champs Elysées" dachten ze les étrangers te slim af te zijn. Ha, hadden ze dat even mis. Uit volle borst zitten meezingen.

En nu ben ik niet alleen moe maar ook nog eens zo schor als een kraai. Morgen lekker lang uitslapen.

3 opmerkingen:

Kees zei

Wallen onder de oogjes?

Les Fontanelles zei

understatement ... :s

De Heer des Huizes zei

Story of my Life ...