zaterdag 5 januari 2013

Weer een stapje



Verder gegaan met de badkamermuren. Eigenlijk gaat het langzamer dan gedacht. Hoe dat komt? Omdat ik iemand ben die altijd alles tot op het detail uitgedacht wil hebben voor ik eraan begin. En dus sta ik eerst een tijdje de zaak aandachtig te bekijken terwijl zich in mijn hoofd plannetjes vormen.

Op zich is dat niet zo erg vind ik zelf. Ik bedenk het liever goed van tevoren dan dat ik achteraf fouten moet herstellen. Het gevolg is dat het wel klopt over het algemeen wel wat ik bedacht heb, kleinigheidjes daar gelaten.

Het stukje muur van vandaag was er ook zo één. Ik had al verteld dat het een hoge muur is, drie meter zestig. De staanders zijn maar drie meter lang, die moeten dus verlengd worden, iets wat de constructie niet echt ten goede komt. Om te voorkomen dat het niet een wiebel geval wordt heb ik ook deze keer zorgvuldig de hoeken en verbindingen van tevoren uitgedacht. Met succes, het staat als een huis.

En hiermee is het ruwe werk van de logeerbadkamer klaar. We kunnen beginnen met de afwerking. Kijk, dat gaat de goeie kant op.

Geen opmerkingen: