vrijdag 25 februari 2011

Acrofobie

Behalve voor grote kikkers ben ik nergens bang voor. Ja, maf hé, met kikkers heb ik het niet zo. Ik heb geen idee hoe dat komt. Ik weet nog wel dat ik, toen ik een jaartje of zes, zeven was, een vriendin had die bang was voor kikkers, zou het daardoor gekomen zijn? Hoe dan ook, ik ben er mooi klaar mee. Wie is er nou in hemelsnaam bang van zo'n mooi, lief beestje. Heb ik dus weer.

Bert heeft weer last van acrofobie, hoogtevrees. Hoe kom je aan zoiets? Goeie vraag. Een betere vraag is, hoe kom je er vanaf? Dit wetende is het toch wel behoorlijk moedig dat Bert de steiger beklommen heeft vandaag om de pasgemaakte luiken te monteren.

En raadt eens, hij vond het achteraf eigenlijk helemaal niet zo eng meer.

Er komt ineens een geweldig idee opborrelen voor een zomercursus: Steigerknuffelen met gegarandeerd resultaat.

3 opmerkingen:

Natuurliefhebber zei

En als je die met goed gevolg af hebt gelegd, krijg je er gratis een cursus bij: "Frog hugging".

Chamane zei

O schatten,

Wát heb ik jullie gemist, de afgelopen maanden! Maar dat komt, ik was al even bij Bart weg en toen heb ik eerst een tijdje in Jellinek aan de grens met Polen gewoond, maar toen kreeg ik zoiets over me van ben ik hier wel op schema met mezelf? Dus ik mijn aura maar eens checken en gelijk ook mijn e-mail en toen zag ik jullie log weer eens en dacht ik gelijk van laat ik me maar meteen aanmelden als coach voor die cursus steiger pijpen. Lijkt me best wel geinig en eerlijk gezegd heb ik het zo langzamerhand wel gehad met die Italiaanse ministers.

Ciao belli!

Chamane
couchcoach

Anoniem zei

Bang voor kikkers en killer oesters? Kijk eens op http://www.ipzo.com/NL/dierenfobie/kikkers/

Echafaudage is natuurlijk een prachtig woord maar wat dacht je van ´Grenouille´of is dat teveel grenouillage???