donderdag 24 maart 2011

Bij vertrek inleveren

Ik was vandaag voor het eerst sinds mijn vertrek uit Nederland weer op bezoek bij KLM, bij de afdeling waar ik het laatste en het langste heb gewerkt. 15 april 2010 was mijn laatste werkdag, de dag dat de vulkaan op IJsland uitbrak.

Toen was het er een gekkenhuis, het front office stond op zijn kop. Vandaag daarentegen was het rustig, dus tijd genoeg om even te doen alsof ik DMO was, de Duty Manager Operations, de grote baas van Houston Control zeg maar. Hoewel, het enige wat ik heb gedaan is mijn mail even checken, maar dat zie je niet op de foto.

Wat wel een beetje vreemd was is dat ik een bezoekerspas nodig had om binnen te komen. 25 jaar lang met een KLM-pasje gezwaaid en de deuren gingen open. Nu niet meer.

Een hele troost was dat het wel een erg leuke bezoekerspas was, uitgegeven voor "M Meert" van het bedrijf "Les Fontanelles".

Je moet hem eigenlijk bij vertrek inleveren, maar dat heb ik stiekem niet gedaan, leuke herinnering.

2 opmerkingen:

Inspecteur Vlijmscherp zei

Hallo Mevrouw Marleen,
Wilt u die pas ogenblikkelijk opsturen naar het u nog welbekende adres? We hebben de hele nacht naar u gezoch op Schiphol Oost. Brandweer, Politie, Ambulances, Speurhonden, Vrijwilligers, noem maar op. En dat alleen omdat u een stukje karton als 'souvenir' wilde behouden. Foei, u moest zich schamen!
Inspecteur Vlijmscherp

Al Qohol Carpetshops zei

Geachte mevrouw,

Graag laten wij u weten dat wij meer dan gemiddelde interesse hebben in de door u beschreven bezoekerspas. Graag vernamen wij van u een tijdstip en een datum waarop we van gedachten kunnen wisselen over een eventuele overname. Wat plaats van ontmoeting betreft gaat onze voorkeur uit naar ons hoofdkantoor in Sana'a, of naar een van onze bijkantoren in Damascus of Tirana.

Met vriendelijke groet,

Al Qohol Dienstenservice & Carpetshops