zaterdag 12 maart 2011

Halverwege

Gisteren lag ik nog in het zwembad. Niet dat er water in zit, gelukkig maar, zou veel te koud zijn geweest. Ik lag languit op de net gemaakte betonnen trap, in de warme zon weg te dromen. Zalig! Vandaag had dat niet gekund. Ach, ja, het had natuurlijk wél gekund, maar dan lag ik nu met een longontsteking in bed. Het weer is helemaal omgeslagen, het regent pijpestelen, al de hele dag.

En dus maar weer verder in de gite. Het heeft even geduurd maar de muren in slaapkamer twee zijn helemaal klaar. Alles is gevoegd, stopcontacten zitten erin en de onvermijdelijke rommel en zooi is opgeruimd. En tja, toen kon ik het niet laten en ben begonnen met het laminaat.

Ik ben tot halverwege gekomen. Het is nu al een enorme verandering.

En over halverwege gesproken, de badkamer is half klaar.

De douche is half betegeld, muren en plafond zijn half geschilderd, wastafel is half geplaatst.

Maar ik moet toch eens leren hele panoramafoto's te maken.

Geen opmerkingen: