woensdag 30 maart 2011

Rectificatie

Ik moet wat opbiechten, ik ben niet helemaal eerlijk geweest. Sorry!

Maar ik kon het niet laten, het was té leuk. Ik heb helemaal geen schade veroorzaakt, er is helemaal niets aan de hand met de blauwe buffel. Ik dacht, laat ik maar even een rectificatie plaatsen anders zijn er misschien nog steeds mensen ongerust.

Die foto was helemaal niet van de buffel, hooguit van een oude koe. Niks mis met koeien overigens, prachtige dieren, ik wil de partij voor de dieren niet op mijn nek krijgen.

Er waren een paar dingen die niet klopten. De oplettende lezer had het gelijk door. Zo zat er een geel kenteken op de auto, zaten er kroonkurkwielen op en er zat bovendien een hond achter het stuur!

Het enige wat wel klopte aan het verhaal was Grisham. Ik ga het boek alleen niet meer in de auto afluisteren, het leidt te veel af. Als het zomer is zet ik een koptelefoon op en ga bij het zwembad liggen. Ik weet haast zeker dat ik in slaap val.

1 opmerking:

Ria de Hondt zei

O die is mooi zeg, geweldig! Maar zitten de kookpitten onder dat prachtig glimmende deksel?Kun je me daar ook eens een foto van sturen Marleen? En als de oven aan is kun je er dan wel in kijken (ik bedoel door het glas van de deur heen), want nu zie je alleen het spiegelen van de pedaalemmer. Echt een prachtding. Mag ik weer koken als we weer komen?
groeten Ria