zondag 13 maart 2011

Ex-collega-vrienden

Ik heb al eerder verteld dat ik meer dan de helft van mijn leven bij KLM heb gewerkt. O, wel heftig als ik dat zo opschrijf, ik schrik er een beetje van. Maar goed, ik heb de laatste twaalf jaar ook nog eens bij één en dezelfde afdeling gewerkt, het OCC, het Operations Control Center, een soort Houston Control maar dan met vliegtuigen. Het was een leuke tijd, never a dull moment.

En als je ergens lang werkt dan worden collega's vrienden. En die vrienden komen dan helpen klussen. Geweldig toch? Vandaag zijn twee ex-collega-vrienden aangekomen.

Nu zitten ze nog aan de bubbels maar wacht maar tot morgen, ze hebben nog geen idee wat hun te wachten staat.

2 opmerkingen:

Kees zei

Goed te zien dat de mannen veilig zijn geariveerd. Zet ze meer aan het werk Marleen! Als ze klaar zijn mogen ze naar Hoofddorp komen .... Ik ben al 2 weekends bezig met straatwerk in de tuin. Niet het mooie legwerk maar meer het buffelen. Stenen eruit, zand erin en afgelopen wekend stenen opperen. Enfin, het terras ligt er qua vierkante meters in en ook de oprit is herbestraat ( of is dat herstraar?). Volgende week komen ze de rest van de meters rond het huis doen en komen ze knippen en plakken. Gaan de mannen nog mee-bloggen?
Fijne week met ze. Groet uit LUX, Kees (broer van die ene met de streepjes)

Tineke Oudewater zei

Maar zie ik dat goed? Die rechter, dat kan bijna niet missen, dat is sprekend mijn Tim Zaliger, maar dan tien jaar ouder! Is-ie dan toch terug uit de outback? Je weet dat ik niet gauw van de leg ben, maar ik kan het bijna niet geloven! Tim, als je het écht bent, wil je dan een foto van jezelf met je oude accordeon op de blog zetten, dan weet ik dat je het écht bent! En als je het niet bent, mag ik dan je telefoonnummer? Lekker ding van me!

Kopjes van je
Tiny,

van Tiny en Tim, het country- en westernduo van weleer