dinsdag 1 maart 2011

Bricodepot, rondje ... huh

We hebben ons laatste rondje gipsplaten gehaald! Ik ga binnenkort eens tellen hoeveel het er geweest zijn in totaal. Hoewel, wil ik dat wel weten eigenlijk. We waren weer afgeladen. Los van de gipsplaten, die ook al behoorlijk zwaar zijn hebben we nu bijna alles voor de badkamer in huis. Tegels gescoord voor in de douche, een wastafel, een houten blad en hout voor de legplanken. Het enige wat nog niet is gelukt is een mengkraan. Terwijl je toch zou denken dat dat het makkelijkste is. Niet dus.

En ik heb nog iets gescoord.

Voor in de toekomstige groententuin. Gaaf, hé!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat ligt daar toch voor roods tussen graspriet en verstild eikenblad?

Ontwaar ik dat goed? Het lijken wel verse aardbeien.

Kunnen we morgen asperges komen oogsten, en midden volgende week de eerste druiven verwachten?

Tijd voor een Beaujolais!

Of zijn na deze vragen slechts de rapen gaar?

Jelle Katoen zei

Wauw, die wil ik ook!

Jelle

De heer des huizes zei

In deze contreien drinkt men Gaillac. Wie met een Beaujolais betrapt wordt wordt met pek en veren het departement uitgezet.

Natuurliefhebber zei

Pas maar op dat er geen olifant tussen verstopt zit. Je weet wel van dat mopje.
Natuurliefhebber