vrijdag 25 maart 2011

Puch MV50

Het is alweer de laatste dag voor mijn vertrek richting het verre zuiden. De auto is volgeladen met nuttige, maar vooral ook onnuttige dingen. Morgen rij ik via een laatste bezoek aan familie en vrienden richting de Ardennen. Daar nog een laatste stop om nog veel meer spullen op te pikken.

Bij al die dingen zit ook mijn jeugd. Het werd tijd om die maar eens mee te nemen. Stapels foto's en herinneringen. Maar één foto mis ik, of mischien is die wel nooit gemaakt.

Mijn puch. Zo één was het, precies dezelfde. Paar jaar op getuft, nog meeverhuisd naar Nederland en daar uiteindelijk ondankbaar bij het grof vuil gedumpt. Doodzonde.

1 opmerking:

Chris Rijkers zei

Ook ik had deze Puch. Hij had echter geen potje maar een normale uitlaat. Ik heb er nu weer een gekocht om op te knappen. Het valt niet mee want de vorige eigenaar had er met de pet naar gegooid.actonali