woensdag 11 mei 2011

Adirondack

Laatst vertelde ik dat we zelf ligbedden willen maken voor bij het zwembad. Ik vooral eigenlijk, Bert ziet dat wat somber in, te veel werk. Hij heeft waarschijnlijk wel gelijk, maar zie me maar eens op andere gedachten te brengen.

Het is trouwens niet de eerste keer dat we zoiets doen. Een paar jaar geleden hebben we ook al zo'n project aangepakt.

We hebben toen een adirondack in elkaar geknutseld. Mooi ontwerp, maar er zijn er maar weinig die goed zitten. Deze dus wel, uitstekend vorm gegeven, zit super, ook zonder kussen, en zo hoort dat.

Voordat we eraan begonnen heb ik het geheel op schaal gemaakt, in karton. Dat prototype staat nog steeds in de kast, het was te mooi om weg te gooien.

Voor wie nu denkt, die stoel wil ik ook, hier is de beschrijving: Adirondack

Geen opmerkingen: