vrijdag 13 mei 2011

Even niet beschikbaar

Meer dan 24 uur heb ik deze weblog niet kunnen bijhouden. Er staat nu wel een bericht over gisteren op, maar dat is nog maar net gepost, met backdating. Het hele zaakje was blijkbaar op tilt geslagen. En dus was ik helemaal van mijn à propos.

Ik geef het nu toe, ik ben verslaafd, een junk. Wel honderd keer heb ik gekeken of het alweer werkte maar elke keer kreeg ik de melding dat Blogger "Even niet beschikbaar" was.

Halverwege de dag bleek zelfs dat de blog van woensdag verdwenen was. Paniek! Kon ik dat nog reconstrueren?? Nee dus, ik kan een verhaal maar één keer schrijven, naar nu blijkt.

Uiteindelijk werd er via Blogger Status gemeld dat er inderdaad een probleem was en dat er met man en macht gewerkt werd om de zaak te herstellen.

Inmiddels is het bijna middernacht en werkt alles weer. Tot mijn grote opluchting is ook de woensdagblog weer tevoorschijn gekomen.

Toeval? Of komt het toch doordat het vandaag vrijdag de dertiende is ...

2 opmerkingen:

Rein zei

Ik denk dat het een aanval van Microsoft richting Google was. Na de overname van Skype is de honger niet te stillen.
Nog een conspiracy theorie erbij. Of toch the revenge of Osama?
Overigens geef ook ik toe verslaafd te zijn. Aan dit blog. Ook wij hier waren van slag bij gebrek aan nieuws.

Vroegindeweij zei

Wij trouwe volgers hadden hetzelfde probleem. Blij dat het achter de rug is. Weet overigens dat ik voor de zekerheid alle blogs van tussen 5 sep 2010 en 22 jan 2011 als word-documentjes heb opgeslagen op mijn harde schijfje.

Groet uit het noorden,
M (& L)