dinsdag 17 mei 2011

Latex

Ha! Heb ik jullie aandacht? Ja, zal wel hé, kan me voorstellen wat je zoal denkt als ik latex als titel gebruik. A dirty mind is a joy forever!

Ik bedoel gewoon muurverf, niks obsceens of gedurfds. Maar ik geef het toe, je kan daar ook andere associaties bij hebben. Ik niet, 'k zou niet durven.

Ik heb weer een dagje geschilderd. Dagje, da's bij mij van 11:00 tot 17:00. Vandaag allicht, soms begin ik wat vroeger, maar vandaag kwam ik niet uit de startblokken. Dan niet, toch? Geen baas die me op de vingers tikt. Gelukkig maar. Ik geef meteen toe dat ik bij mijn vorige werkgever (ik noem maar even geen namen) af en toe wel eens niet de volle acht uur gewerkt heb in een dag. Probleem was daar dat ik er meteen een schuldgevoel aan over hield en daarna knoeperhard zat door te werken. Maar voorbij die tijd, afgelopen, finito. Hier gaat het zoals het gaat, even geen zin, dan niet. Bovendien is het veel te mooi weer om hard te werken.

Niet alleen gelatexed trouwens, ook deuren in de lak gezet.

Nu de pui nog afwerken. Het eind komt in zicht.

2 opmerkingen:

Menno zei

Hé Marleen,
De muur, het latex-werk en balken zien er prachtig uit!
Het lijkt nu al bijna klaar.
Groeten,
Menno

Ria de Hondt zei

Hoi Marleen,
wat wordt het mooi, die muur is echt prachtig, en wat een werk!
groetjes Ria