dinsdag 31 mei 2011

Spreadsheetje

Een paar weken terug had ik het al over de classering van de gite. Hoewel het nog niet zo ver is ben ik toch  maar eens begonnen met het invullen van de lijst. En omdat ik vroeger best wel handig was met Excel heb ik er een spreadsheetje van gemaakt, met filters, pivot tables en al.

Ik moest best wel even graven, lang geleden alweer dat ik nog met spreadsheets heb gewerkt. Komt nog bij dat ik nu met OpenOffice Calc werk en niet de echte MS Excel. Hoewel die twee erg op elkaar lijken zijn er toch wel kleine verschilletjes hier en daar. Maar da's allemaal nog niet zo erg. Ik ben de Engelstalige versie gewend, nu moet ik het met Nederlands doen. Da's nog knap lastig, maar goed, we komen er wel uit.

Alle 112 punten zijn beantwoord, maar hoe je nu in hemelsnaam bepaalt in welke categorie je valt is hogere wiskunde. Ik ga er nog even op studeren, ik kom er later op terug.

Geen opmerkingen: