donderdag 10 mei 2012

22



JAAAAAA, de eerste duik genomen vandaag! Het voelde nog een beetje onwennig op de een of andere manier. Een paar dagen geleden moest ik er niet aan denken nog maar toen de temperatuur van het water naar de minimumwaarde was gestegen moest en zou het gebeuren.

Dus de stoute schoenen aangetrokken ... huh ... nou ... ik bedoel ... de schoenen uitgetrokken, de rest ook en de bikini opgesnord. Dat laatste viel me nog even tegen, nergens te vinden. Zal je altijd zien, kan je eindelijk plonzen is dat ding nergens te vinden. Kastlades opengetrokken, stapels kleren aan de kant geschoven, nada. Tot ik me bedacht dat ik nog ergens een kist vol zomerkleren heb staan. Toen ik die opende bedacht ik me tevens dat het eigenlijk wel eens tijd wordt om die schatkist te legen en daar de dikke wintertruien in op te bergen.

Maar goed, kleren uit, bikini aan, sprintje naar het zwembad en met een grote sprong erin. Ik ben niet het typetje dat centimeter voor centimeter naar de diepte afdaalt onder het uitbrengen van subtiele gilletjes. Bij mij moet het in één keer, liefst met een aanloopje zodat er geen weg terug is. Ik zou me wel eens kunnen bedenken halverwege.

Beetje frisjes nog die eerste baantjes, maar allemachtig wat lekker.

Geen opmerkingen: