maandag 21 mei 2012

Vangrail



Drie weken geleden alweer hebben we via een internetwinkel een extra module voor het verplichte zwembadhekje besteld. Vandaag de leverancier maar eens een mailtje gestuurd waar de zaak blijft. Dit was zijn antwoord:

Bonjour M. Van Rijn,

J'ai eu mon transporteur cet après-midi.

Il se trouve qu'effectivement votre commande a été égarée par ce dernier.

Dès demain matin nous vous expédierons une nouvelle fois vos 2 modules de 3m de barrières de sécurité.

Vous nous voyez désolés pour ce regrettable incident qui a retardé votre livraison.

Cordialement.

Om het goed te begrijpen hebben we het maar even laten vertalen door gmail:

Hallo heer Van Rijn,

Ik kreeg mijn carrier vanmiddag.

Het is inderdaad uw bestelling werd verloren door de laatste.

Morgenochtend gaan we mailen u nogmaals uw twee modules van 3 meter vangrails.

Je ziet onze excuses voor dit ongelukkige incident dat de levering vertraagd.

Hartelijk.

Aha, onze vangrails werden dus verloren door de laatste. Duidelijke taal.

Geen opmerkingen: