vrijdag 4 mei 2012

Zo goed als



Het was de bedoeling dat het vandaag helemaal klaar was, maar het is niet gelukt. Het isoleren van het giteplafond heb ik het over. Het is wel bijna klaar, alle planken zitten er op en de zijkanten zijn dicht. Het is juist aan die zijkanten dat het nog niet helemaal af is.

Ik heb echt mijn best gedaan maar ik was het om drie uur zo zat dat ik gestopt ben. Een paar uur lang heb ik op de zolder doorgebracht tenmidden van de glaswol, proestend en kuchend, kruipend op handen en knieën, liggend op mijn buik op wankele plankjes. Er is geen vloer op dat zoldertje, dus je moet nog oppassen dat je niet naast de planken stapt, voor je 't weet lig je een verdieping lager.

Maar goed, het gros van het werk is gedaan, alles wat nog rest is een strookje isolatie aanbrengen achter die zijkant op zolder en een paar planken monteren boven de keuken. Het moeilijke werk is gedaan.

Geen opmerkingen: