maandag 28 mei 2012

Beetje laat

Dat gaat hier niet helemaal goed met de groententuin. Ik loop achter. Nog altijd heb ik bijna een halve tuin leeg staan, ik heb nog altijd geen tomaten geplant en nog altijd geen meloenen of andere groenten gezaaid. En dat terwijl het al bijna juni is. Ik begin me af te vragen of ik niet te laat ben en het gewoon moet vergeten dit jaar.

De aardappelen groeien dan weer heel goed, daar was ik op tijd bij, en ook de peultjes gaan lekker. Iets te lekker moet ik zeggen. Ik had er geen idee van dat het hooggroeiers waren, die peulen, ze begonnen al aardig over de grond te kruipen en zich aan alles en nog wat vast te klampen.


Maar ik heb ze nu een hele stellage gegeven. Er lagen nog twee betonmatten die over waren van een klus. Een paar paaltjes in de grond geslagen en daartussen de matjes gebonden. Het ziet er nog professioneel uit ook.

Alleehop, groeien maar jongens.

1 opmerking:

Rein zei

Ik zou zeggen nog gewoon doen. Het is nog maar mei! Wel morgen dan.
Bij jullie schiet het uit de grond.