zaterdag 9 juni 2012

50.000+


Potverpielekes, wie had dat ooit gedacht toen ik er twee jaar geleden aan begon, dit weblog is de 50.000 pageviews gepasseerd! Ik sta er echt versteld van, blijkbaar heb ik nogal wat trouwe bezoekers en het worden er ook nog eens elke maand meer tot nu toe.

Laat je niet in de war brengen door de maandnotering, ik had er ook even tijd voor nodig, het klopt gewoon niet. Er wordt standaard vier jaar getoond in de statistieken, die heb ik nog niet, dus verdelen ze de twee jaar over die vier, beetje vreemd. De aantallen kloppen dus wel, alleen is de X as een beetje in de war.


Ze komen van heinde en verre. Hits uit Nederland, België en Frankrijk, die liggen voor de hand, bij exotische landen ga ik meteen bedenken welke KLM-er daar op vakantie of dienstreis is. Van Uganda vind ik het wel heel bijzonder dat die in de top tien voorkomt, ik heb werkelijk geen flauw idee wie dat zou kunnen zijn. Niet meteen een land wat ik in deze lijst zou verwachten


Interessant is ook waar men zoals op gezocht heeft waardoor men op deze site terecht is gekomen. Dat "les fontanelles" hoog scoort verbaast me niet, maar "bijgeloof" op de tweede plaats, dat houdt in dat daar wel heel erg veel op wordt gezocht. Niet elke bijgeloof-zoekopdracht resulteert in een hit voor Les Fontanelles tenslotte.

Even, heeeeel even, ongeveer een jaar geleden, heb ik overwogen om ermee te stoppen. Ik dacht, ik heb niets meer te schrijven, het is op. Maar ik ging toch door, ik kon het niet laten. Ook al is er af en toe wat minder te vertellen, het werkt verslavend. Maar als ik deze aantallen zie dan peins ik er toch echt niet meer over om te stoppen.

Ik voel me vereerd. DANK aan alle trouwe lezers!

Geen opmerkingen: