zondag 17 juni 2012

Op een rode paddestoel

Alweer een paar maanden zitten de nieuwe deuren in de gevel van ons huis. Voorheen zaten er op die plek ramen, wel van dezelfde breedte, maar minder hoog. Ik heb het hier wel eens verteld. Om die deuren op die plek te krijgen moesten er stenen uit de gevel weggehakt worden. Da's allemaal gebeurd, alleen de afwerking van die randen was nog even uitgesteld.

Maar morgen gaat dat dan toch gebeuren. Het is een klus die we niet zelf gaan doen. Geen idee hoe dat zou moeten en we willen eigenlijk niet gaan stunten, dus laten we het aan een professional over. We kunnen ook niet alles zelf doen, nietwaar?


Wat we wel zelf heel goed kunnen doen is schilderen en dat is precies wat ik de godganse dag heb gedaan. Het was beter dat de deuren in de grondverf zaten voordat er morgen met kalk gespeeld wordt, zo zegt men. Dus eigenlijk had ik barweinig keus, het moest en zou vandaag klaar zijn. 

En dat is het ook, alles zit keurig in de verf. En met alles bedoel ik ook alles, mijn haar, mijn armen, mijn benen en mijn tenen. Alles voorzien van geinige witte stipjes. Ik lijk wel een paddestoel.

Geen opmerkingen: