zondag 10 juni 2012

Bibber en klapper



Het was werkelijk waardeloos weer vandaag, regen, wind en koud, bijna hadden we de verwarming aangedaan. Ik ben niet eens naar buiten geweest, technisch gesproken dan.

Ik heb geschilderd, ramen in de grondverf gezet. En daar heb ik staan bibberen. Ik stond voor het open raam, geheel blootgesteld aan de natuurelementen en dat viel me vies tegen. Probleem was dat ik mijn schildertrui niet kon vinden. Die zit waarschijnlijk ergens ver weg, te wachten tot het weer winter wordt. Dus stond ik dapper in korte broek en t-shirtje te klappertanden. Lekker slim.

Ik hoop dat ik morgen net zo dapper ben. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik door zoiets stoms een paar dagen verplicht in bed moet doorbrengen, geveld door een stevige verkoudheid of griep. En laat ik daar helemaal geen zin in hebben.

Vanavond voor alle zekerheid een warme kop thee met citroen, honing en een flinke scheut rum. Het is vast wel ergens goed voor.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Was dus niet
I'm singing in the rain maar
I'm painting in the rain

Anoniem zei

Laatste zin van de post suggereert meer 'drinking in the rain'