vrijdag 29 juni 2012

Nog twee te gaan

En weer zijn er twee balken verdwenen, in de zin van dat we die eruit gezaagd hebben dan. Nog twee en we zijn klaar met slopen en we kunnen verder met opbouwen.

Het is nu al over tweeën 's nachts, ik heb een rondje bar gedraaid hier in de buurt en op de weg naar huis bedacht ik me dat ik geen foto meer gemaakt heb. En om nu in het midden van de nacht nog te staan flitsen, dat ging me wat ver. Stel je voor dat een buurman in de verte die voor hem vreemde lichtflitsen ziet, voor hetzelfde belt hij de brandweer, moeten we niet hebben.

Maar ach, wat maakt het uit, zoveel is er trouwens niet te zien, veel verschil maakt zoiets op foto niet. Ik post er hier wel weer één als de twee laatste balken er ook uit zijn.


Als troost zet ik hier een foto van een schilderij wat in de bar hangt, wel zo leuk om naar te kijken.

1 opmerking:

Anoniem zei

De SEGALAR za jalours zijn op dit meester werkje! Heb zojuist opdracht gekregen van Jacques om het te ontvreemden!