dinsdag 7 augustus 2012

Alles is nog heel



Zoals beloofd het dak opgeklommen en over de rand gegluurd. Naar de zonnepanelen dan he, die zitten aan de andere kant van het dak, dus ik moest even over de nok kijken.

En we slapen weer gerust vanavond, alles is nog heel. Een hele opluchting. Die dingen zijn dan wel verzekerd, maar toch, het gedoe er omheen is ook niet bepaald prettig.

Als ik zo hoog sta voel ik me helemaal in mijn element, ik hou van grote hoogtes, het trekt me op de een of andere manier aan. Zet me bij een ravijn en ik moet en zal over de rand gluren. De diepte heeft een aantrekkingskracht op me. Ook best wel een beetje eng, soms voel ik dat ik er naartoe gezogen word, dan moet ik me ergens aan vasthouden.

Maar vrees niet, ik ben nog nooit gesprongen en ben dat ook niet van plan, zelfs niet aan een elastiekje. Hoewel ... aan een parachute misschien ooit nog eens?

2 opmerkingen:

J, de Zwart Bzn zei

Vrouw, ongelukkige dat ge er zijt!Laat toch af, van dat dak! Zeiden de Heren dan voor niets:

http://www.youtube.com/watch?v=K0dlbEfiaSM



J. de Zwart Bzn
Veluwezoom

Anoniem zei

Voor een weids uitzicht.
Zoek een sterke hoge boom en bouw
hier een overdekte boomhut in.
Zet er een trampoline onder of
een springkussen.
Je kunt dan op gezette tijden
genieten van het uitzicht en
van het springen.
Ook kun je de boomhut nog voor
andere doeleinden gebruiken,
maar dat laat ik over aan de bewoners
van Les Fontanelles.
Maar ook hier geldt be careful.