zondag 26 augustus 2012

Loungeplekjes



Nog even terugkomend op de mezzanine. Dat wordt het plekje waar het bureau komt te staan. Maar ook komen daar de muziekspulletjes, gitaren, versterkers, computers, kortom, eigenlijk wordt het een beetje het jongenskamertje.

Niet dat ik zo heel erg dat onderscheid maak. Ik ben een beetje een ventje, mijn wederhelft vindt dat en ik kan dat alleen maar beamen. Ik vind dat zelfs een compliment. Ik ben niet zo girlie in denken en doen. Ik ben meer van aanpakken, spierballen tonen en wat een man kan dat kan ik ook. Allicht tot het tegendeel bewezen is.

Maar toch hebben we in huis zo elk ons eigen plekje. Zit manlief in rust meestal achter het bureau of ligt hij languit op bed een boek te lezen, ik ben meer van hangen op de bank met laptop op schoot of kijkend naar de TV (en meestal beide tegelijk). Tot nu toe zitten die drie plekken op amper drie meter van elkaar verwijderd, maar daar gaat verandering in komen.

Het ziet er naar uit dat er binnenkort een verdieping tussen onze loungeplekjes in gaat komen. Hij boven, zij beneden. Toch eens nadenken over een luikje in de vloer. Om nou met elkaar te gaan chatten, da's ook zoiets.

1 opmerking:

Anoniem zei

Girlie en fermette gaan niet samen.(ervaringsdeskundige)
Wat betreft het jongenskamertje...... tsja het kind in de man.
Ook niks mis mee, althans volgens mij. Hoe anderen hierover
denken interesseert me totaal niet.
Maar dat luikje in de vloer moet er wel komen, want babbelen
met elkaar ( af en toe) is toch gezelliger dan chatten.