donderdag 8 november 2012

Morgen verder



Verdorie, ik had nog wel gedacht dat het klaar zou zijn, niet dus. En toch hebben we echt wel goed doorgewerkt. Maar het duurt altijd langer dan je denkt.

Wat ik onderschat heb is de loopbrug. Planken moeten in stukjes gezaagd worden, dat kost tijd. En op een smalle loopbrug heb je veel korte plankjes, dus je begrijpt.

Het goede nieuws is dat ik nu zeker weet dat we voldoende planken hebben. Precies voldoende, niet ééntje houden we er over. Dat houdt wel in dat we niet de vrijheid hebben om er eentje te verprutsen, iets wat me overigens bijna gelukt was.

Maar ondanks dat ik graag had gezien dat het af was geweest, ben ik niet ontevreden over het resultaat. Morgen gaan we gewoon verder en dan wordt er niet gestopt tot alle planken erin zitten.

Geen opmerkingen: