zondag 4 november 2012

Nog even



Ziet dat, op een haar na zit de isolatiemuur er in. Het was nog een heel gedoe met alle nissen die gemaakt moesten worden, het kost altijd meer tijd dan je lief is. Maar het is gelukt, de eerste laag plamuur zit er ook al op zelfs.

De reden dat ik het niet heb kunnen afmaken is dat ik een gipsplaat te kort kom, en dat terwijl ik er van overtuigd was dat ik er eentje zou over houden. Ik blijf het vreemd vinden dat ik zo verkeerd geteld heb, zo moeilijk is het toch niet zou je denken. Maar het kan geen kwaad. We hebben nog veel meer gipsplaten nodig als we binnenkort aan de logeerkamers gaan beginnen. We halen wel weer een nieuwe lading.

Ik ga morgen maar eens kijken of ik aan de houten vloer van de eerste verdieping kan beginnen. Voor schilderen van deuren en ramen is het te fris, drogen duurt te lang. Dat zal voorjaar worden denk ik.

Maar dat gaat ons er niet van weerhouden om binnenkort te verhuizen. Dat is toch echt iets waar we reikhalzend naar uit kijken. Nog even doorwerken.

Geen opmerkingen: