zaterdag 18 september 2010

Lekker op de trekker

Het was vanochtend frisjes, voor het eerst een truitje aangetrokken. We zijn meteen aan de slag gegaan. Eerst maar eens even een rondje met de trekker, een boomstam uit de tuin weggehaald, een bak stenen opgeruimd en de gipsplaten van sechoir naar de gite gebracht.
Trui maar weer uit, inmiddels was het toch wel warm geworden. Daarna ben ik de gite ingedoken, hoogste tijd om het restant van het houtwerk te behandelen tegen de enge beestjes. Niet het leukste werk, maar het moet gebeuren. Ik zie er nu uit alsof ik een neus-mond transplantatie heb gehad, krijg je van een paar uur met een koolstofmasker op. Geen foto's van mij vandaag!
Bert is ondertussen in de buanderie bezig geweest, een paar gipsplaten geplaatst. Begint nu echt wel vorm te krijgen. Morgen de rest even afwerken.

1 opmerking:

Aad zei

Prachtig, eindelijk de "blauwe buffel" in bedrijf gezien. Bevalt 'ie goed?

Hier hebben de druiven een forse groeispurt gekregen omdat we al twee warm-zonnige zaterdagen hebben gehad. Ze zijn eindelijk zoet. Heerlijk!

Jammer trouwens dat je niet op de foto durft ... :)

(maar ik begrijp het wel hoor)