zaterdag 25 juni 2011

Beetje schuldig

Ik had het niet verwacht, nog geen week adverteren we nu en de vragen stromen binnen. Niet alles resulteert ook in een daadwerkelijke boeking, maar sommige wel degelijk. En dat terwijl je zou denken dat iedereen al ruim van tevoren zijn vakantie in het hoogseizoen geboekt heeft.

Het heeft twee kanten. Laat me vooral beginnen met dat ik het erg leuk vind dat er zoveel belangstelling is. Alle werk is niet voor niks geweest, gelukkig. Het zal je maar gebeuren dat je helemaal geen reakties krijgt, een mens kan door minder al in een depressie terecht komen. Maar het is best ook een beetje eng, eerlijk gezegd. We willen dat alles goed verloopt, dat de gasten tevreden zijn na hun verblijf op Les Fontanelles. En zoals bij alles wat je de eerste keer doet zijn we ook hier best een beetje nerveus over.

En dus wordt er, terwijl ik 950 km verderop pizza eet, uitga, vrienden opzoek en zelfs naar flamenco dansers zit te kijken (in het OCMW .... dat dan weer wel), hard gewerkt thuis. Allerlei kleine en grote klussen die nog even klaar moeten worden in een razend tempo opgepakt.

Ik begin me wel een beetje schuldig te voelen ...

Geen opmerkingen: