donderdag 30 juni 2011

Zwembad, dag 14

Het is bijna niet te geloven, terwijl ik dit zit te typen staat de kraan alweer heel wat uurtjes open. Het zwembad loopt langzaam maar zeker vol met water.

Vanochtend zijn ze begonnen met het plaatsen van de liner. Vlot verlopen allemaal. Ik had jullie een animated gif willen laten zien, er is elk kwartier een foto gemaakt vanop een statief. Maar dat gaat helaas niet lukken.

Zoals jullie weten verblijf ik op dit moment in België. Nu mijn kleine zus een spiksplinternieuwe auto heeft aangeschaft (waar ik even de eerste 600 km op gezet heb, maar dit terzijde) was er niks meer over voor een nieuwe PC. Dit beestje is volgens mij ongeveer net zo oud als onze auto, alleen presteert de oude trouwe buffel nog steeds als nieuw, iets wat van de PC niet gezegd kan worden.

Krakend en puffend, kreunend en steunend komt dit stukje tot stand. Ik heb maar niet gevraagd naar een pakket als Photoshop, ik vrees dat er dan rook uit zijn fannetje komt.

Geen opmerkingen: