zondag 5 juni 2011

Chemische peeling

Iedereen weet dat je met handschoenen aan moet werken. Ik ook.
Niemand doet dat. Ik ook niet.
En dus zitten we nu met de gebakken peren.

Of beter gezegd, met de kapotte handen. Urenlang heb ik de pasgevoegde tegelvloer schoon gemaakt. Wat een klus. Ik dacht nog toen ik net begonnen was, handschoenen misschien een idee? Maar nee, smoezen zat om dat niet te doen. Geen idee waar ze liggen, geen zin om ze te halen, het zal wel meevallen, ...

Ik kan je zeggen, het valt niet mee. Alles doet zeer. Tot bloedens toe heb ik mijn handen open gehaald. AUW! Typen doet zeer, alles doet zeer. AUW! Er zit niks anders op dan amputeren ...

Maar zoals elluk nadeel heb ook dit ze voordeel, morgen zijn ze waarschijnlijk boterzacht, zoals altijd na een chemische peeling.

Geen opmerkingen: