vrijdag 17 juni 2011

Rosé piscine

Het is dus niet vandaag geworden, dat hadden jullie natuurlijk meteen al door bij het lezen van de titel. Als troost hebben we een flesje rosé open getrokken. Als ze wél de liner hadden geplaatst vandaag hadden we wellicht ook datzelfde flesje open getrokken, maar dan om het te vieren.

Het is een heel speciaal flesje, "Rosé Piscine", speciaal voor bij het zwembad dus. Het wordt hier overal geadverteerd. Je moet het eigenlijk on the rocks drinken, maar hé, wijn aanlengen? Er zijn van die grenzen die hier niet overschreden worden. Alleen voor niet al te beste rode wijn wordt een uitzondering gemaakt, maar dan wel met sinaasappelsap. Je krijgt een vreemd kleurtje, geef ik toe, but I love it.

Die wijn, het is geen blijvertje, ik ben blij dat we maar één flesje hebben aangeschaft. Ik zal jullie meteen vertellen waarom.

Een blauwe kurk! Ik weet het niet, noem me maar ouderwets ...

1 opmerking:

Wonen en leven in Frankrijk zei

Beste twee,
Die rosé is inderdaad niet te drinken. Vandaar die enorme marketinginspanningen.
Wim