dinsdag 14 juni 2011

Happy chi

Vinden jullie ook dat het zo stil is rond het zwembad? Wij ook. Al vier weken lang niets gehoord, dus vandaag maar even gebeld hoe het er mee staat. En goed nieuws, óf vrijdag óf maandag aanstaande wordt de liner geplaatst. Donderdag maar even langs de mairie, of we het zwembad dan ook mogen vullen .....

Even terug naar de gite, daar begon het allemaal mee. Het begint er nu echt op te lijken, we moeten moeite doen om nog wat klusjes te verzinnen, goed teken, toch? De keuken is helemaal klaar, ingericht en wel.

Inclusief Senseo nog wel. Ik heb me daar lang tegen verzet, ik weet het, ik ben een beetje ouderwets, ik heb het niet zo op die moderne dingen. We hebben hem een paar weken mogen uitproberen en ik moet toegeven, het is wel erg makkelijk. Over smaak valt te twisten en vies is het niet, zeker niet, en een echte espresso blijf ik lekkerder vinden maar een goed alternatief is het zeker.

En dan is daar de bank, ook daar is een oplossing voor gevonden.

Als linksom niks is en rechtsom nog minder, dan maar overdwars.

De chi en de chakra kunnen tevreden zijn.

1 opmerking:

Kees (broer van) zei

Heel erg mooi geworden Marleen (en Bert natuurlijk ook). Je zou er zo een weekje of wat in willen verblijven. Jammer dat jullie niet in Californië wonen.