woensdag 15 juni 2011

Website in wording

Potverdorie, sta ik net mijn tanden te poetsen als voorbereiding op een welverdiende nachtrust, bedenk ik me ineens dat ik nog geen blogje geschreven heb voor vandaag. En dat terwijl het inmiddels bijna middernacht is. Maar goed, gelukkig sliep ik nog niet. Het is me ook wel eens overkomen dat mijn luikjes al dicht waren en ik ineens wakker schrok, om dezelfde reden. Net op tijd deze keer.

Nu vraag je je natuurlijk af hoe dat zo komt, welke afleiding ik had. Welnu, ik ben begonnen aan de website van Les Fontanelles. Dat zoiets zeer verslavend kan werken weet ik nog uit mijn KLM tijd. Toen ik daar mijn eerste website bouwde zat ik 's nachts nog Javascript technieken uit te dokteren. Kijk, nu kan ik uitslapen, maar toen ging om zeven uur de wekker, dat was andere koek. Dus ik bof nog deze keer.

Die website dus, hij wordt mooi, al zeg ik het zelf. Ik zal jullie een sneak preview geven, maar hang me er niet aan op, voor hetzelfde verandert het nog helemaal.

Stijlvol, toch?

1 opmerking:

Kees zei

Zeer stijlvol!