zaterdag 26 november 2011

540 dagen later



Kijk, zo moet dat, hoe moeilijk kan het zijn zou je denken, maar toch heeft het 540 dagen geduurd.

Ik hou me nauwelijks met politiek bezig, da's niet te doen. Moet ik dan drie landen gaan volgen? Daar wordt een mens alleen maar somber van, niets dan negatieve berichten, wanneer heb je nou voor het laatst leuke berichten uit die kant gekregen. Bezuinigen, de broekriem aanhalen, somberheid, schulden, crisis en meer van dat soort narigheid. Nee, laat maar.

Maar vandaag is er eindelijk een sprankje hoop. Na 540 dagen ziet het er naar uit dat België weer een nieuwe regering gaat krijgen. En dat hoor ik terwijl ik in datzelfde België naar het journaal zit te kijken.

Zou dat nu echt toeval zijn dat zo'n akkoord er komt terwijl ik daar verblijf?  Nooit geweten dat ik zo'n enorme invloed heb ... :-)

2 opmerkingen:

Kees van der Louw zei

Het blijft natuurlijk gissen wat er gebeurd was als je eerder naar La Belgique was afgereisd ...

Anoniem zei

Kun je niet ook even orde op zaken gaan stellen in Damascus?