woensdag 9 november 2011

Schoorsteen with a view

Mooie dag vandaag, alle reden om op het dak te gaan zitten.

Dat deed ik niet voor het mooie uitzicht, hoewel het alleen daarvoor al de moeite waard was. WOW, echt schitterend, ik heb even zitten genieten daar. Het is dat ik geen camera bij me had want anders ...

Nee, ik zat daar om de schoorsteen af te breken. Nu dat tablet  gearriveerd is wil ik natuurlijk voorkomen dat Piet erachter komt dat hij het door de verkeerde schoorsteen heeft gegooid en het weer via dezelfde weg komt terughalen als ik even niet kijk. Een andere reden, maar die komt absoluut op de tweede plaats, is dat de pijp van de nieuwe kachel er niet doorheen past.

Ik ben overigens onverrichterzake weer naar beneden geklauterd, het lukt me niet, het ontbreekt me niet zozeer aan lef maar ik mis de spierballen ...

1 opmerking:

Rein van der Louw zei

Hoorde ik daar iemand Kanga zeggen?