maandag 7 november 2011

Zondvloed?

Ik voel me genoodzaakt hier even wat over het weer te schrijven. Ik merk dat er vrienden zijn die ongerust beginnen te worden na alle verhalen op TV en in de krant.

Je leest rampscenario's als "2000 evacuƩs door noodweer in de Franse regio".

We hebben hier geen natte voeten, laat staan dat we geĆ«vacueerd zouden zijn . We zitten nog gewoon bovenop onze pukkel. Goed, het miezert een beetje zo nu en dan, maar het mag geen naam hebben. De rivieren staan wel hoog, de kans dat die buiten hun oevers gaan treden is er natuurlijk wel, maar dit soort taferelen hebben we hier nog niet gezien, althans niet sinds we hier wonen.

De vigilance is trouwens alweer opgeheven, we zijn weer groen. Krokodil en haai zijn weer veilig opgeborgen in hun doosje.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi zo. Nu alleen nog even lam en ree reanimeren en alles is weer bij het oude.

Aad zei

Volgens mij zag ik die krokodil laatst nog achter het loket. 't Was toch 'nen paarse?